Restrospectiva articolelor de pe blogul Creative Purple (5)

  • „N-am mai văzut de mult un machiaj drăguţ de primăvară pentru ochi căprui.” – Machiaj de primăvară
  • „Aţi observat iarna asta, prin zăpada cea albă şi strălucitoare, câţi căcăţei de câine ies frumos în evidenţă?” – Anormalul este normal
  • „Doi compozitori români, Ciprian Diac(Tabba) și Ovidiu Goja(DJ Gogu), ambii din Timișoara, au câștigat astăzi locul 1 la două concursuri internaționale de remixuri, organizate de Ace of Base…” – Concursuri de remixuri organizate de Ace of Base şi câştigate de compozitori români 
  • „Acest top conține 5 lucruri interesante sau folositoare pentru cititoarele blogului Creative Purple. Îmi plac cadourile care mă fac mai frumoasă în interior dar și exterior. Și îmi face o deosebită plăcere să ofer cadouri care pe mine mă fac fericită.” – Top 5 Creative Purple
  • „Mâine îmi voi împleti părul în spic. ” – Coafura ce o voi purta mâine (4)

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu