Recenzie lac pentru unghii: Classics Glamour Nail Lacquer

Oja pentru unghii Classics Glamour Nail Lacquer

Oja pentru unghii Classics Glamour Nail Lacquer

 

Lacurile pentru unghii Classics Glamour Nail Lacquer pot fi cumpărate în magazine diverse de cosmetice sau din magazinele online. Din magazin am cumpărat cu 5 lei o sticluţă cu lac de unghii, însă văd că pe magazinul online românesc este de două ori mai scump, adică 10 lei.

Culoarea în care am cumpărat oja este de un roz puternic şi întradevăr străluceşte la fel de frumos pe unghii ca şi în imaginea de mai jos.

Culoare oja Classic Glamour

Culoare oja Classics Glamour

 

Începe să se exfolieze în 1-2 zile, deci nu ţine prea mult timp. Lacul este la fel de lichid ca şi acum 5 luni când l-am cumpărat, spre deosebire de altele care se întăresc în câteva săptămâni şi când mă dau cu ele creează o textură urâtă pe unghii.

Pentru 5 lei s-a meritat. 10 lei nu aş da pe lacul Classics Glamour Nail Lacquer. Vara aceasta a fost pentru prima oară când am fost complimentată pentru culoarea lacului de unghii şi a fost când am purtat exact această ojă la care am făcut recenzie.

Imagini de pe http://www.yoursecretsalon.com, http://www.beautycosmos.com.

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  1. #1 by Adeline on 8 septembrie 2011 - 10:30 pm

    Eu cumpar acest lac de unghii cu 2,5 lei si sunt foarte multumita. Pe mine ma tine aproximativ o saptamana in conditiile in care la mine aproape orice lac de unghii nu tine mai mult de 2-3 zile. Il aplic in strat dublu, las sa se usuce bine, dupa care aplic un strat de lac transparent. a doua zi mai aplic inca un strat de lac transparent. Astfel nu mai am griji o saptamana intreaga.

    • #2 by Adeline on 8 septembrie 2011 - 10:32 pm

      Ca o completare. Am un lac de nuanta rosie cumparat acum 6 luni si inca are textura de la inceput

    • #3 by creativepurple on 8 septembrie 2011 - 10:57 pm

      Nu m-am gandit niciodata sa aplic 2 straturi de lac transparent, dar are sens. Voi incerca si eu. Sa vedem cat tine :)

  1. Restrospectiva articolelor de pe blogul Creative Purple (15) « Creative Purple

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

